شناسهٔ خبر: 26052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

ایمن‌سازی محورهای لارستان توسط راهداران

علی اکبر طالبی رییس راه و شهرسازی لارستان از ایمن‌سازی محورهای لارستان توسط راهداران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی لارستان، علی اکبر طالبی رئیس اداره راه و شهرسازی لار با بیان اینكه استفاده از علائم عمودی و افقی و تجهیزات ایمنی در راه‌های حوزه استحفاظی جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش صدمات ناشی از آن همواره یکی از بخش‌های است که در راهداری بدلیل تاثیر در تقلیل سوانح جاده‌ای، به آن پرداخته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لار از اقداماتیک ماهه اخیر این اداره در خصوص نصب ۶۰ صفحه تابلو مسیرنما ، فلش جناغی و جان پناه و بازساری ۱۰۰ صفحه و همچنین ۱۱۲ مورد بوته زنی اطراف پایه تابلوهای مذکور در محورهای لار–بندرعباس، لار–بستک، دوراهی زروان – عمادده ، دهکویه – گلکویه ، درزوسایبان – بلوچیو شاه غیب خبر داد.

وی افزود: بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی در محورهایی از حوزه استحفاظی این اداره و همچنین جمع آوری لاشه حیوانات و زباله‌ها در سطوح محورها از جمله فعالیت‌هایی است که بدون وقفه توسط راهداران تلاشگر در حال انجام است.

طالبی ادامه داد: همواره تجهیزات ایمنی موجود در جاده‌ها بدلایل مختلف از جمله عوامل محیطی و ... در معرض فرسودگی و خرابی قرار دارند و به همین دلیل می‌بایست اقدامات وسیعی در جهت حفظ و نگهداری از آن به طور مداوم صورت گیرد.

علی اکبر طالبی همچنین از مردم این منطقه خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

نظر شما