شناسهٔ خبر: 26096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

پایان عملیات بهسازی و آسفالت جاده روستایی چهاربیشه مسجد سلیمان

آسفالت معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده روستایی چهاربیشه شهرستان مسجد سلیمان به طول ۷/۵ کیلومتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پوریا دشتی زاده در خصوص عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده روستایی چهاربیشه شهرستان مسجد سلیمان گفت: برای اجرای این طرح که شامل اجرای بیس و آسفالت است ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، راه ارتباطی بین دو روستای چهاربیشه و تل بمن به راه اصلی مسجدسلیمان برقرار و بخش عمده‌ای از مشکلات اهالی منطقه برطرف شد. 

معاون راه روستایی اداره کل راه شهرسازی خوزستان همچنین درخصوص طرح بتن ریزی پل عریض احمدی رامهرمز گفت: عملیات اجرایی این طرح شامل تخریب عرشه قدیمی، سندبلاست، رنگ کاری و بتن ریزی بوده که با انجام عملیات بتن ریزی این پل به مقدار ۸۰ متر مکعب و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال نیز به اتمام رسید. 

وی بیان کرد: با افتتاح این طرح نیز راه ارتباطی بیش از ۶۰ خانوار به جاده اصلی رامهرمز به هفتکل برقرار شد.

روستای چهاربیشه از دهستان تل بزان شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان بوده که ۱۳۰ در آن ساکن هستند.

پیش از این نیز معاون راه و شهرسازی خوزستان از بهره‌برداری از دو طرح راه روستایی در روستای پرچستان اورک شالو شهرستان ایذه و روستای امام محمد باقر(ع) رامشیر با اعتبار ۱۷میلیارد ریال خبر داد.

نظر شما