شناسهٔ خبر: 26119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های لارستان خبر داد:

پروژه باند دوم محور گراش- اوز با سرعت خوبی در حال انجام است

موسی میرزایی مدیریت ساخت و توسعه راه‌‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت فیزیکی مناسب در احداث باند دوم محور گراش به اوز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، موسی میرزایی در حاشیه بازدید از پروژه درحال احداث باند دوم محور گراش–اوز گفت: طول کل این مسیر ۱۳ کیلومتر است که ۲.۵ کیلومتر از فاز نخست آن با مشارکت شهرداری گراش در دست انجام است.

وی افزود: پنج کیلومتر از کل مسیر توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان و ۵.۵ کیلومتر باقی‌مانده با مشارکت شهرداری اوز در حال احداث است .

میرزایی بابیان اینکه حجم کل خاک‌برداری در این محور ۴۰ هزار و حجم کل خاک‌ریزی ۷۰ هزار مترمکعب است، تصریح کرد: دوبانده شدن این مسیر به افزایش ایمنی سفر در این محور کمک شایانی می‌کند و انتظار می‌رود میزان سوانح جاده‌ای آن تا حد بسیاری کاهش یابد.

وی احداث باند دوم گراش به اوز را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این اداره کل عنوان کرد که با همکاری شهرداری هر دو شهر در حال انجام است. 

وی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

میرزایی گفت: همچنین از مردم این منطقه خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

نظر شما