شناسهٔ خبر: 26133 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مرور روز خبرنگار؛

تجليل یک نماینده مجلس و معاونان وزیر راه و شهرسازی از خبرنگاران پایگاه خبری/ راه‌اندازی پايگاه خبری نشان دهنده اقبال آخوندی به حوزه خبررسانی است

روز خبرنگار به مناسبت روز خبرنگار يك نماينده مجلس و معاونان وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پایگاه خبری از زحمات خبرنگاران این مجموعه در انتشار اطلاعات حوزه راه و شهرسازی قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به مناسبت روزخبرنگار نماینده مردم ساری و میاندرود، رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، معاون توسعه‌مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی  از پایگاه خبری بازدید کردند.

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس دهم در این بازدید اعلام کرد: راه‌اندازی پايگاه خبری در وزارت راه و شهرسازی نشان دهنده اقبال دكتر آخوندی به حوزه خبر رسانی و شناخت کافی از جایگاه رسانه است.

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با حضود در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: توفیق خبرنگاران عزیز در ایفای مسئولیت سنگین اطلاع‌رسانی و فراهم کردن زمینه نشر دقیق رویدادها و اخبار و حمایت از امنیت و حقوق همه فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.

احمد اضغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر نیز به مناسبت این روز ضمن بازدید از پایگاه خبری از تلاش پرسنل این رسانه برای اطلاع‌رسانی کامل در حوزه مسکن مهر در کشور قدردانی کرد و روز خبرنگار را تبریک گفت.

سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی نیز ضمن بازدید از پایگاه خبری گفت: رسالت خبرنگاری رسالت خطیری است و خبرنگاران نقش آگاهی‌رسانی را در جامعه برعهده دارند و باید به این شغل به عنوان یکی از مشاغل سخت و در عین حال پرخطر احترام گذاشت. اطلاع‌رسانی شفاف، رعایت حقوق شهروندی و حق دسترسی آزاد مردم به اطلاعات که همواره به عنوان یکی از شعارهای مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم بود در اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی این پایگاه قابل مشاهده است.

پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی نیز با حضور در پایگاه خبری با اشاره به نقش فرهنگ‌ساز رسانه‌ها و همگامی با درخواست‌های‌مردمی برای توجه مسئولان و تصمیم‌گیران دولتی گفت: خبرنگاران نقش موثری در ارایه افکار مردم به مسئولان و دست اندرکاران دارند و از این منظر باید تلاش خبرنگاران حوزه های مختلف را مورد تقدیر قرار داد که به عنوان حلقه رابطه بین مردم و مسئولان نقش آفرینی می‌کنند.

محمدسعید ایزدی معاون وزیر وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در این بازدید با بیان این مطلب که من به طور خاص به پایگاه خبری و پرسنل آن علاقه دارم گفت: به عقیده من این مجموعه از محدود فضاهای رسانه‌ای است که تا این میزان همراه و هم‌سو با برنامه‌ها و اهداف وزارت راه و شهرسازی بوده است.  این پایگاه بسیار تخصصی عمل می‌کند؛ و همین به ما کمک می‌کند تا در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تمامی فعالیت‌های این بخش را به عنوان یک سند تخصصی بین بخش‌های گوناگون توزیع کرده و ارائه دهیم./

سیدقاسم بی‌نیاز رییس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در این بازدید نيز گفت: نقش خبرنگاران در ارایه اخبار و گزارش‌های صحیح، قابل تقدیر است. پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرصتی برای ارتباط بیشتر حوزه‌های راه و شهرسازی با حوزه های خبر، اطلاع رسانی و شفافیت است که پایگاه خبری این نقش را تا به امروز به خوبی ایفا کرده است.

نظر شما