شناسهٔ خبر: 26225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده گرگان از دو پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان

بازدید نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از دو پروژه در حال احداث بیمارستان آیت ا... طاهری گرگان و فاز اول پروژه كمربندی گرگان جهت بررسی روند اجرایی آنها بازدید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، در این بازدید مدیركل راه و شهرسازی و نماینده مجری شركت ساخت پروژه‌های راهسازی در استان توضیحات مبسوطی از نحوه اجرا، تخصیص اعتبارات، میزان پیشرفت فیزیكی و موانع و مشكلات موجود این پروژه‌ها ارائه دادند.

بررسی چگونگی تخصیص اعتبارات در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، میزان و نحوه پرداخت دیون پیمانكاران، روند اجرا و پیشرفت فیزیكی پروژه‌های فعال راهداری، راهسازی و راه روستایی و چگونگی اجرای فاز دوم كمربندی گرگان از موضوعات بررسی شده دیگر در این بازدید بود.

قطعه یك كمربندی گرگان به طول ۱۵.۵ كیلومتر از ورودی شهر سرخنكلاته شروع و بعد از عبور از این شهر به روستای امیرآباد و در محل تقاطع محور گرگان به آق قلا به اتمام می‌رسد.

برای اجرای این قطعه تاكنون قریب به ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی حوزه كنترل و نظارت بر پروژه‌های راهسازی استان هزینه شده و هم اكنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

فاز یك بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی آیت ا... طاهری گرگانی(ره) از  سال ۸۹ در ۱۲ طبقه در سطح زیربنایی به مساحت ۳۰ هزار و ۸۳۲  مترمربع در ورودی غربی شهر گرگان (ورودی روستای شصت كلا) با مبلغ اولیه ۹۶ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال آغاز شده و در حال حاضر حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

نظر شما