شناسهٔ خبر: 26235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر اداره راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

خط کشی ۳۴۸ کیلومتر از راه‌های آسفالته استان همدان از ابتدای سال تاکنون

خط کشی مدیر اداره راه و شهرسازی استان همدان گزارشی از عملكرد اداره ایمنی، ترافیك و حریم راه‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های استان همدان از ابتدای سال تاکنون ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری گفت: در ۴ ماهه اول امسال ۳۴۸ كیلومتر خط كشی راه‌های آسفالته در محورهای مواصلاتی این استان و شهرستان‌های تابعه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در جهت معرفی اقدامات صورت گرفته گفت: تعمیر گاردریل‌ها به تعداد ۵۶۳ شاخه و همچنین نصب گاردریل ها به تعداد ۹۴۷ شاخه در ۴ ماهه اول امسال در راه‌های مواصلاتی شهرستان‌ها صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: آزادسازی حریم به مقدار یک هزار و ۷۴۵ كیلومتر و ۳۸۲ مورد رسیدگی به مسائل حریم از اقدامات انجام شده در ۴ ماه گذشته است.

وی در ادامه به تعمیر و نصب تابلو اخطاری و انتظامی و همچنین نصب تابلو اطلاعاتی جهت ایمن سازی بیشتر در راه‌های مواصلاتی این استان اشاره کرد.

رودباری در ادامه افزود: در چهار ماهه اول امسال در شهرستان‌های استان همدان یک هزار و ۲۷۸ متر نیوجرسی تهیه و در مسیر راه‌های شریانی ،اصلی و فرعی و روستایی نصب شده است.

رودباری در پایان سخنانش به شستشوی ۴۶۳ كیلومتر گاردریل و ۶۷ كیلومتر نیوجرسی و همچنین شستشوی علائم ایمنی در ۴ ماهه اول سال ۹۵ اشاره کرد.

نظر شما