شناسهٔ خبر: 26273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

بهره‌برداری از خانه فرهنگ زیاران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان

خانه فرهنگ زیاران مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از احداث خانه فرهنگ شهر زیاران با زیربنای ۷۶۵ مترمربع و تحویل آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت بهره برداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمدحسین حاج میرصادقی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت احداث مجموعه فرهنگی در منطقه زیاران جهت بهره برداری جوانان و ساکنین این ناحیه، احداث این پروژه در دستور کار استان قرار گرفت.

مدیر فنی و اجرایی این اداره کل در ادامه افزود: مجری این پروژه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی بوده که پروژه را پس از تکمیل جهت بهره برداری در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرار گرفته است.

حاج میرصادقی با ارایه گزارشی در خصوص خانه فرهنگ زیاران گفت: این پروژه با زیربنای ۷۶۵ مترمربع احداث شده است.

وی بیان داشت: این مجموعه فرهنگی شامل ساختمان اصلی در دوطبقه، یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۰۰ نفر و واحد سرایداری بوده و همچنین در ساختمان اصلی فضاهای اداری، آموزشی ، فرهنگی و نگارخانه پیش‌بینی شده است.

گفتنی است مدیریت فنی و اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی بر اساس قانون وظیفه ساخت و نظارت ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی را بر عهده دارد که احداث خانه فرهنگ زیاران در راستای انجام این شرح کار به انجام رسیده و پس از تکمیل عملیات ساختمانی تحویل دستگاه بهره‌بردار قرار گرفته است.

نظر شما