شناسهٔ خبر: 26281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

مراحل پایانی ساخت بيمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان كوثر

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل از روند تكمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان کوثر بازدید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در بازدید از این بیمارستان با اعلام این مطلب گفت: این بیمارستان مراحل پایانی ساخت را می‌گذراند و در بازدیدی كه با مدیركل اجرای طرح‌های عمرانی مناطق ۱ و ۲ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از این بیمارستان داشتیم روند تكمیل و تجهیز آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این مرکز درمانی در زیربنای ۳ هزار و ۲۵۰ مترمربع و در ۲ طبقه احداث می‌شود و راه اندازی آن می‌تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم این منطقه و مناطق همجوار را در حوزه درمانی برطرف کرده و مراجعه آنها را برای درمان به شهرها و استان‌های دیگر کاهش دهد.

محبت خواه پیشرفت فیزیكی این پروژه را  ۹۸ درصد عنوان كرد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر کوثر در سال ۱۳۹۱ آغاز و تاکنون بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی اضافه كرد: مبلغ ۲۰ میلیارد ریال جهت تكمیل و راه اندازی این بیمارستان مورد نیاز است كه پس از تكمیل جهت تجهیز به دستگاه بهره‌بردار تحویل داده خواهد شد.

این بیمارستان در ۲ طبقه احداث می‌شود و امكانات اورژانس، ICU، CCU، مركز تصویربرداری، بستری، درمانگاه، آزمایشگاه و واحدهای اداری و خدماتی را داراست.

نظر شما