شناسهٔ خبر: 26287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

آغاز بهره‌برداری از بهسازی ۳۵ محور روستایی گلستان در هفته دولت

راه روستایی مدیركل راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: بهره‌برداری رسمی از پروژه‌های مرمت، بهسازی و روكش آسفالت ۳۵ محور روستایی استان با اعتباری بالغ بر۹۹ میلیارد ریال در هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارك قدم در گفت و گویی خبری، طول عملیات اجرایی انجام شده در این محورها را، ۸۲/۳ كیلومتر بیان كرد و افزود: تمام اعتبارات اجرای این عملیات‌ها از محل منابع ملی معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

وی، مرمت و بهسازی و روكش آسفالت راه روستایی جعفرآباد و نصرآباد در گرگان، مرمت و بهسازی و روكش آسفالت راه روستایی دهنه محمدآباد و محور شیرنگ در علی آبادكتول، مرمت، بهسازی و روكش آسفالت راه روستایی گامیشلی نزار و قره تپه در بندرتركمن و راه روستایی دوزین- لیرو- اسفرانجان در مینودشت را از جمله مهمترین این پروژه‌ها بیان كرد.

مبارك قدم همچنین از مرمت و بهسازی و روكش آسفالت محور دلیجه- شورحیات و دوگونچی در آق قلا، مرمت، بهسازی و روكش آسفالت راه روستایی آلمان، آق بند و ساری بخش(سلطانعلی) در گنبد و مرمت، بهسازی و روكش آسفالت راه روستایی املاك(ینقاق) در گالیكش به عنوان تعدادی دیگر از مهمترین پروژه‌ها نام برد.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان، هدف از اجرای این عملیات را، افزایش ایمنی و حفظ و نگهداری راه‌ها و جلوگیری از عدم تخریب آنها به عنوان بخشی از مهمترین سرمایه‌های كشور بیان كرد.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كیلومتر راه دارد كه سه هزار و ۵۰۱ كیلومتر آن روستایی است.

نظر شما