شناسهٔ خبر: 26292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تكميل ۲۷۰۰ واحد مسكن مهر باقيمانده اردبیل تا پايان امسال

مسکن مهر اردبیل مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از ۲ هزار و هفتصد واحد مسكن مهر باقی مانده تا پایان امسال پرونده مسكن مهر در سطح استان اردبیل بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در بازدید از شهرك‌های مسكن مهر اردبیل ضمن اعلام این مطلب افزود: بیش از ۵۰ هزار واحد مسكن مهر با استفاده از تسهیلات ویژه این طرح در استان احداث شده و كلیه كاربری‌ها و فضاهای عمومی اعم از بهداشتی، انتظامی، مذهبی، فرهنگی، آموزشی و غیره جانمایی شده است.

وی افزود: تعداد ۸ باب مسجد در شهرك‌های مسكن مهر استان تعریف شده كه در حال حاضر ۴ باب از این مساجد به بهره‌برداری رسیده و ۴ باب دیگر در حال اجرا است.

محبت خواه از ساخت مدارس در این شهرك‌ها خبر داد و گفت: مدارس تعریف شده در شهرك‌های مسكن مهر استان تا پایان مرحله اسكلت از محل اعتبارات راه و شهرسازی و مابقی مراحل ساخت از محل اعتبارات استانی احداث می‌شود.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به مشكل پیش آمده در تكمیل و تحویل واحدهای فاز دوم پروژه وحدت اردبیل اشاره كرد و گفت: متاسفانه به علت اختلافات پیش آمده بین این اداره كل و پیمانكار مربوطه این پروژه وارد یك سیر قضایی گردیده و پرونده در حال حاضر در مراجع قضایی است و منتظر رای صادره هستیم.

وی تعداد این واحدها را ۵۲۸ واحد عنوان كرد و گفت: بیت المال و آورده متقاضیان مورد بحث است و ما قویا مدافع حق و حقوق مردم هستیم تا پایمال نگردد و رای مراجع قضایی هرچه باشد این اداره كل به آن تمكین خواهد کرد.

نظر شما