شناسهٔ خبر: 26316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت،

بهره‌برداری از ۱۹ پروژه راه روستایی در خوزستان

راه روستایی مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح ۱۹ پروژه با اعتبار بیش از ۲۳ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۴۹۳ نفر به صورت مستقیم به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پوریا دشتی زاده، گفت: پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند، در حوزه راه روستایی هستند و کمک شایانی به تردد مردم در این محور‌‌ها می‌کنند و ان‌شاالله شاهد افزایش رفاه مردم در جاده‌ها و کاهش تصادفات باشیم. 

وی افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده کادوسه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در مسجدسلیمان که از سال ۹۴ آغاز شده بود، اکنون به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و موجب اشتغال زایی ۱۵ نفر در این شهرستان شده است. همچنین پروژه آسفالت آنتنی‌های چهار بیشه – تل‌بمن با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و با اشتغال زایی ۲۵ نفر به بهره‌برداری می‌رسد. 

دشتی زاده بیان کرد: پروژه بهسازی و آسفالت جاده گاو خفته به چشمه زالوک با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون تومان و با اشتغال‌زایی ۱۵ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اندیکا تکمیل شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. پروژه بهسازی و آسفالت جاده شلال کرتز با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ۱۵ نفر، یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح می‌شود.

 وی گفت: احداث جاده روستایی خنگ اژدر نوروزی به پیر محمود در شهرستان ایذه با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از منابع استانی و اشتغال زایی ۱۲ نفر که از سال ۹۴ آغاز شده بود، به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است. همچنین پروژه آنتنی‌های ایذه با اعتبار حدود یک میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۰ نفر در این شهرستان تکمیل شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

دشتی زاده عنوان کرد: بازسازی و روکش آسفالت جاده گرگر – گمبرون با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان ماهشهر با اشتغال زایی ۲۵ نفر به پایان رسیده است و افتتاح می‌شود. مرمت و بهسازی جاده آنتنی ماهشهر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ۱۵ نفر یکی دیگر از پروژه‌هایی است که به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

 وی ادامه داد: پروژه بهسازی و آسفالت حیاویه – فضله جامع – صحینیات – جلوه در شهرستان اهواز با اعتبار بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ۴۰ نفر تکمیل شده و آماده بهره برداری است. همچنین پروژه بهسازی و آسفالت جاده حلاف ۱،۲ و ۳ در اهواز با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ۱۵ نفر برای افتتاح در هفته دولت تکمیل شده است.

دشتی زاده بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی شریعتی در دشت آزادگان با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۷۰ نفر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است. همچنین جاده منصوره در شادگان با اعتبار بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از منابع ملی آماده افتتاح در هفته دولت است.

مدیر راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: احداث جاده آنتنی روستای عوج آلبوحیه – نهر حملیه – نهر آلبوسید حمید در آبادان، احداث جاده آنتنی روستای فیه – دریعات در آبادان، آنتنی‌های بخش مرکزی مشراگه در رامشیر، احداث میانبر صیدون به هپرو در باغملک، بهسازی و آسفالت راه روستایی سید شریف – سید سلطان و احداث راه روستایی ثدین ۴ در باوی از دیگر پروژه‌های حوزه راه روستایی است که در هفته دولت در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند.

نظر شما