شناسهٔ خبر: 26327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و ترابری استان سمنان خبر داد:

آغاز دور جدید عملیات راهداری محوری به طول ۶۰ كیلومتر در استان سمنان

شانه سازی جاده مدیركل راه و ترابری استان سمنان گفت: بزودی ۶۰ كیلومتر از راه‌های استان در نقاط بحرانی اصلاح شیب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و ترابری استان سمنان، سید عبدالمجید نژادصفوی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ایمن‌سازی محورها بخصوص نقاط بحرانی و مستعد حادثه، عملیات راهداری محوری با محوریت اصلاح شیب شیروانی در كل حوزه استحفاظی آغاز شده كه بزودی ۶۰ كیلومتر از محورهای استان آماده خواهد شد. این امر با اعلان پلیس راه استان كه چه نقاطی بیشترین واژگونی‌ها را در سطح استان دارند جانمایی و به اداره كل جهت رفع ابلاغ شده است.

وی در ادامه افزود : اكیپ‌های راهداری با توجه به كمبود اعتبارات در قالب چندین اكیپ با ۵۱ دستگاه دستگاه ماشین آلات سبك و سنگین و ۶۳ نیروی راهداری در كل حوزه استحفاظی با اولویت كریدور اصلی تهران – مشهد و بالعكس در حال فعالیت هستند كه ناكنون ۲۰ كیلومتر آن مرتفع شده و بزودی به پایان خواهد رسید.

نژادصفوی هدف از این طرح را ایمن‌سازی محورها و جلوگیری از واژگونی وسائل نقلیه كه بر اثر خستگی و خواب آلودگی از محور خارج می‌شوند اعلام كرد و افزود كه تاكنون نیز در راستای همین اقدامات كاهش چشمگیر تلفات در محورها را داشته‌ایم و توانسته‌ایم خدمتی به هموطنان عزیز داشته باشیم.

نظر شما