شناسهٔ خبر: 26330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری استان قم خبر داد:

آغاز عملیات بهسازی کمربندی امام علی (قم-کاشان)

بهسازی آسفالت سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: طول مسیر پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) بالغ بر ۸ کیلومتر و در دو باند رفت و برگشت در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، به منظور تسهیل ترافیک و افزایش ضریب ایمنی تردد یکی از ترافیک خیزترین محورهای استان، عملیات بهسازی کمربندی امام علی (قم-کاشان) آغاز شد.

داود طلوعی سرپرست راهداری این اداره کل ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: طول مسیر در حال بهسازی بالغ بر هشت کیلومتر  در دو باند رفت و برگشت اجرا می‌شود.

طلوعی در خصوص هزینه اجرایی این پروژه توضیح داد: مبلغ کلی قرارداد که شامل بهسازی حد فاصل بین عوارضی‌های کاشان و تهران، بخشی از آزادراه قم-تهران و کمربندی امام علی و رمپ و لوپ‌های مربوطه است قریب ۳۵ میلیارد ریال می باشد.

سرپرست راهداری استان قم بازه زمانی اتمام پروژه را تا پایان شهریورماه امسال عنوان کرد و افزود: با توجه به ترافیک سنگینی که در این محور جریان دارد، ضرورت رعایت جوانب ایمنی از سوی رانندگان امری ضروری است که امیدواریم این مهم به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما