شناسهٔ خبر: 26338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

ساماندهی اراضی لارستان در حال انجام است

رفع تصرف رییس اداره راه و شهرسازی لارستان از در حال انجام بودن ساماندهی اراضی لارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علی اکبر طالبی رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان از اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر در حوزه مسکن و املاک در لار خبر داد.

وی در خصوص تشکیل کمیسیون ماده ۱۲ مرتبط با سندهای قدیمی اراضی مردم که تاکنون سند قطعی برای آنان صادر نشده است افزود: ۲۱ مورد از این اراضی در کمیسیون ماده ۱۲ مطرح و بررسی پرونده آنان در دستور کار قرار گرفت.

طالبی در بخش دیگری از گزارشات خود از تهیه نقشه پلاک‌های دیسه ، کدربند کوچک ، کوه قدمگاه و کاوند به متراژی معادل ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع اشاره کرد و افزود: پس از کنترل نقشه‌ها با منابع طبیعی و نقشه‌های اداره ثبت توانسته‌ایم اقداماتی را در راستای اخذ سند تک برگ تهیه کنیم.

رئیس اداره راه وشهرسازی لارستان بیان کرد: ۵ هزار هکتار نقشه اراضی ملی و جانمایی آن بر روی عکس‌های هوایی منطبق شده و جهت حفظ  و حراست از این اراضی به یگان حفاظت نیز گزارش شده است.

وی همچنین از مردم این منطقه خواست تا انتقادات و پیشنهادهای خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.

نظر شما