شناسهٔ خبر: 26344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل:

پیشرفت بالای ۸۹ درصدی بیمارستان پارس آباد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پارس آباد بیش از ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت آن با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در بازدید مدیركل اجرای طرح‌های عمرانی مناطق ۱ و ۲ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از این بیمارستان ضمن اعلام این خبر گفت: مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال تاكنون برای ساخت بیمارستان پارس آباد هزینه شده و با بهره‌برداری از این بیمارستان درصد بالایی از مشکلات درمانی مردم این شهرستان و شهرهای همجوار حل خواهد شد.

وی با بیان اینكه این بیمارستان جزو اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۷۴۵ مترمربع در حال ساخت است و عملیات اجرایی آن از سال ۸۶ در چهار طبقه آغاز شده است و هم اكنون در حال تكمیل است.

محبت خواه افزود: در حال حاضر پیمانكار مربوطه با تمام توان در پای كار است و با فعال ساختن جبهه‌های كاری متعدد، ساخت و تكمیل این بیمارستان با سرعت در حال انجام است.

وی اعتبار مورد نیاز جهت اتمام این پروژه را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: پس از تكمیل و اتمام كار ساخت این بیمارستان، پروژه جهت تجهیز به دستگاه بهره‌بردار تحویل خواهد شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به برگزاری جلسه كارگاهی در حاشیه این بازدید اشاره كرد و گفت: در این جلسه مسائل و مشكلات پروژه اعم از بحث انشعابات، افزایش سطح بخش اورژانس، سیستم جمع آوری فاضلاب و سایر موارد مطروحه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما