شناسهٔ خبر: 26352 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی گلستان:

براساس ظرفیت‌های سازمانی برای تامین مسكن جامعه هدف تلاش می‌شود

نشست مدیركل راه و شهرسازی گلستان در نشست با هیات مدیره انجمن خیرین مسكن ساز و مدیركل بنیاد مسكن استان اعلام كرد كه براساس ظرفیت‌های سازمانی خود برای تامین مسكن اقشار كم درآمد و جامعه هدف، تلاش و برنامه ریزی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارك قدم در این نشست با بیان ظرفیت‌های موجود اداره كل جهت تامین مسكن جامعه هدف، گفت: یكی از این ظرفیت‌ها پروژه‌های مسكن مهر مصوب در شورای مسكن استان و سازمان ملی زمین و مسكن است كه دارای ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیكی هستند.

به گفته وی، این پروژه‌ها اغلب دولتی و فاقد متقاضی هستند و در صورت معرفی افراد متقاضی از سوی انجمن خیرین مسكن ساز، می‌توانند از این فرصت با تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند شوند.

دبیر شورای مسكن گلستان ادامه داد: ظرفیت دیگر در این بخش وجود پروژه‌های مسكن مهر با پیشرفت فیزیكی پایین‌تر بوده كه بناست به صورت نقد و اقساط و با قیمت‌های كارشناسی به سازندگان واگذار شود.

مبارك قدم گفت: برای تامین زمین در شهرهایی نظیر گالیكش، علی آباد و بندرگز نیز، نیازمند بررسی مدیریت املاك و حقوقی اداره كل است.

مدیركل بنیاد مسكن و مدیرعامل انجمن خیرین مسكن ساز استان نیز در این نشست برای تامین زمین، اعطای تسهیلات و كاهش یا رفع مشكلات پیش آمده در پروژه‌های در حال ساخت انجمن و تسریع در اجرای آنها درخواست‌هایی داشتند.

نظر شما