شناسهٔ خبر: 26376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مانی‌فر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

صرف بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال برای ساخت و توسعه راه‌های روستایی قزوین

مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تاکنون حدود ۵۲۵ میلیارد ریال در حوزه ساخت و توسعه راه‌های روستایی هزینه شده که از این مبلغ ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل استانی و ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت ملی از طریق قیر رایگان و ۵۰ میلیارد ریال از طریق اسناد خزانه از سوی وزارتخانه پرداخت شده است.

حامد مانی فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در درباره اعتبارات تخصیص داده شده برای ساخت راه‌های روستایی گفت: اعتبارات ساخت راه‌های روستایی در سال ۹۴ در کل ۹۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان حدود ۳۱ درصد یعنی ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون در راه های روستایی استان تخصیص یافته است.

مانی فر ادامه داد: با ابلاغ اعتبار فوق در سال گذشته تعداد ۱۰ فقره قرارداد با اعتباری نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال با پیمانکاران بزرگ دارای صلاحیت منعقد شد که احداث و تکمیل تمامی راه‌های روستایی استان را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: مقرر شده بود در قالب این ۱۰فقره قرارداد حدود ۳۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان زیرسازی آسفالت، لکه‌گیری و روکش انجام شود که در حال حاضر در حدود ۲۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اقدامات گفته شده صورت گرفته است.

مانی فر افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه‌های روستایی استان تاکنون حدود ۵۲۵ میلیارد ریال هزینه شده که از این مبلغ ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل استانی و ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت ملی از طریق قیر رایگان و ۵۰ میلیارد ریال از طریق اسناد خزانه از سوی وزارتخانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ میلیارد ریال مطالبات خالص پیمانکاران در سطح راه‌های روستایی استان است که در صورت پرداخت این مطالبات عملیات ساخت و توسعه راه‌های روستایی در سال ۹۵ نیز ادامه خواهد یافت.

نظر شما