شناسهٔ خبر: 26377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ایذه خبر داد:

واگذاری ۴۴۴ واحد مسکن مهر ایذه استان خوزستان به متقاضیان در هفته دولت

مسکن مهر خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ایذه استان خوزستان از واگذاری ۴۴۴ واحد مسکن مهر به متقاضیان این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، حمداله قاسمی گفت: این پروژه مسکن مهر در قالب سه تعاونی و با احداث ۴۴۴ واحد در زمینی به مساحت سه هکتار شروع شد که کار ساخت کلیه این واحدها به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای ساخت هر یک از این واحدها ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و به طور متوسط ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان سهم آورده متقاضیان هزینه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: عملیات آسفالت و محوطه سازی و فضای سبز این پروژه با همکاری شهرداری شهرستان به انجام رسیده است.

تسهیلات بانکی این پروژه از سوی بانک صادرات تامین شده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در این پروژه گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز، برق و مخابرات به همراه شهرداری شهرستان با همگرایی و هم‌افزایی، نهایت تلاش خود را برای به سرانجام رسیدن این پروژه انجام دادند.

وی بابیان اینکه تمام کاربری‌های خدماتی اعم از درمانی و بهداشتی، آموزشی در این پروژه تامین شده است، گفت: زمین مورد نیاز برای کاربری‌های خدماتی تامین و تحویل دستگاه‌های مرتبط شده است.

نظر شما