شناسهٔ خبر: 26567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تأمین ایمنی حوزه راهداری همدان

محمد رودباری مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اختصاص هزینه ۱۵ میلیارد تومانی برای تأمین ایمنی در حوزه راهداری همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، محمد رودباری در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در حوزه راهداری استانی گفت: امسال بهره‌برداری از روکش آسفالت در شهرستان‌های استان به طول ۶۰/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۱۹۱ میلیون تومان انجام می‌شود.

وی افزود: آسفالت‌های شانه راه در محور همدان - تهران به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان و محور کبودرآهنگ - ویان به طول ۱۵ کیلومتر نیز با اعتبار یک‌میلیارد و یکصد میلیون تومان انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: از زیرگذر کوریجان با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان و حفاظ میانی محور صالح آباد به طول ۳۷۵ میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این هفته راهدارخانه رسول‌آباد با مساحت ۶۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بهره‌برداری از یک دستگاه احداث برج نوری سه راهی پایانه کرپس شهرستان رزن با ارتفاع ۳۶ متر و اعتبار ۹۷ میلیون نیز انجام خواهد شد.

رودباری افزود: هزینه اعتبارات در بحث ایمنی و روکش در حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی که در هفته دولت ۱۵ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: سیستم روشنایی در محور زنگنه - پیروز به طول ۱/۲ کیلومتر با هزینه ۱۴۷ میلیون تومان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

نظر شما