شناسهٔ خبر: 26676 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مرتضی عابدینی خبر داد:

فروش بنزین به شرکت‌های هواپیمایی از امروز نقدی شد/ امکان واریز وجه در پای باند از طریق دستگاه کارت‌خوان وجود دارد

سوخت هواپيما رییس اداره‌کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور با اعلام خبر فروش نقدی بنزین به شرکت‌های هواپیمایی از امروز، گفت: با هماهنگی کامل با عوامل بانک ملت هیچ گونه محدودیت عملیاتی و اجرایی در اجرای این طرح وجود ندارد و حتی امکان واریز وجه در پای باند از طریق دستگاه کارت‌خوان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرتضی عابدینی در گفت و گو با شبکه خبر ضمن اعلام اینکه فروش بنزین به شرکت‌های هواپیمایی از امروز نقدی شد، گفت: با مکاتبه‌ای که مقام عالی وزارت نفت با وزیر راه و شهرسازی انجام دادند وزیر راه نظرمساعدی نسبت به اجرای این طرح داشتند و در نهایت با هماهنگی بین هر دو مجموعه این مهم انجام گرفت.

وی با توضیح اینکه جلسات کارشناسی بین مدیریت ارشد شرکت ملی پخش و سازمان هواپیمایی و وزارت راه  قبل از اجرای این مصوبه برگزار شده بود در پاسخ به انتقاد شرکت‌های هواپیمایی در خصوص عدم هماهنگی با آنها برای اجرای این مصوبه، گفت: ایرلاین‌ها باید با وزارت راه و شهرسازی جلسه برگزار می‌کردند؛ چرا که طرح با موافقت وزارتخانه به مرحله اجرا رسیده است.

عابدینی با بیان اینکه پیش‌تر هم تعدادی از ایرلاین‌ها به صورت نقدی خرید می‌کردند و مشکلی هم وجود نداشت، گفت: ایرلاین‌ها باید از قبل اقدامات اولیه را انجام می‌دادند. از آنجا که تاریخ مکاتبه به هفته‌های گذشته برمی‌گردد توقع این بود که دوستان در ایرلاین‌ها هماهنگی انجام می‌دانند تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید و پروازها سر وقت انجام بگیرد.

عابدینی با بیان اینکه فعلا نمی‌توانم ادعای ایرلاین‌ها در خصوص عدم بدهی آن‌ها به شرکت نفت را تایید کنم، در پاسخ به این که اجرای این طرح با مشکلات ارتباطاتی همراه خواهد بود، گفت: هیچ گونه محدودیت عملیاتی و اجرایی وجود ندارد، مذاکره با بانک ملت  انجام گرفته است و  با هماهنگی با عوامل بانک ملت همه زیرساخت‌ها مهیاست. دستگاه‌های کارت‌خوان هم به صورت ثابت و هم به صورت سیار موجود است و حتی امکان واریز وجه در پای باند از طریق این دستگاه‌ها وجود دارد.

نظر شما