شناسهٔ خبر: 2669 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهاي جديد خبر داد:

رشد ۲۰ درصدی اعتبار اتصال ریلی شهرهای جدید به شهرهای مادر در لایحه ۹۴

حبیب الله طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید از رشد ۲۰ درصدی اعتبار اتصال ریلی شهرهای جدید به شهرهای مادر در لایحه ۹۴ خبر داد.

حبیب الله طاهرخانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به لحاظ شدن اعتبار احداث قطار شهری در ردیف‌های بودجه سنواتی کشور توضیح داد: شاهد رشد ۲۰ درصدی اعتبار اتصال ریلی شهرهای جدید به شهرهای مادر در لایحه بودجه ۹۴ هستیم. البته این میزان رشد همچنان پاسخگوی حجم نیازهای مالی در این حوزه نیست.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: در حوزه قطارهای شهری هر چند تخصیص‌ها پایین است اما امسال ۶۰ درصد اعتبارات اختصاص یافت.

طاهرخانی در ادامه با اشاره به بودجه شرکت‌های تابعه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اظهار کرد: در سال ۹۳ کل بودجه شرکت‌های تابعه ۵۸۰ میلیارد تومان بود و این رقم در بودجه سال ۹۴ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. بخش عمده افزایش این بودجه به منظور تکمیل خدمات روبنایی و فضاهای مسکن مهر انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در لایحه بودجه ۹۴ برای شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید مبلغ یک هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است./

برچسب‌ها:

نظر شما