شناسهٔ خبر: 26742 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

واگذاری بیش از ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر به زوج‌های جوان ۱۸ تا ۲۸ سال

پور کریم مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در مراسم افتتاح ۵۰۰۶ واحد مسکن مهر گفت: بیش از ۲۸۰۰ خانوار جوان با میانگین سنی ۱۸ تا ۲۸ با دریافت مسکن مهر، زندگی خود را در واحدهای مهر استان سپری کرده و نزدیک به ۲۶۰۰ واحد هم در اختیار معلولین و مددجویان بهزیستی و افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، علی محمد پورکریم در مراسم افتتاح تعداد ۵۰۰۶ واحد مسکن مهر که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت به انجام رسید، با اعلام این خبر گفت: پیرو تفاهم نامه ای که بین اداره کل راه و  شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان منعقد شد، این اداره کل جهت تامین مسکن زوج های جوان ۱۸ تا ۲۸ سال تسهیلانی را فراهم نمود.

مدیر مسکن و ساختمان این اداره کل بیان داشت: بر همین اساس اداره کل راه و شهرسازی تعداد ۲۸۰۶ واحد از منازل مسکن مهر را جهت واگذاری به زوج های جوان اختصاص داده است.

مهندس پور کریم همچنین با اشاره به تفاهم نامه فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و خیرین اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه ۱۶۷۰ واحد مسکن مهر هم با تسهیلات خاص برای مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین برای اجرای طرح خانه‌دار شدن خانوارهای دارای دو معلول به بالا، ۲۰۶ واحد از آپارتمانهای مسکن مهر پیش بینی شده که از این تعداد ۱۱۰ واحد واگذار شده و ۹۶ واحد نیز در حال واگذاری میباشد.

مدیر مسکن و ساختمان در ادامه یادآور شد: ۷۳۰ واحد مسکن مهر هم به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد با تسهیلات ویژه تعلق گرفته است.

نظر شما