شناسهٔ خبر: 26775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مطرح کرد:

مهرگان یکی از بهترین پروژه‌های مسکن مهر است/ افتتاح بیش از ۷۱۵ هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: از فضای ساخت‌وساز در ناحیه شهری مهرگان راضی هستیم چراکه تمامی خدمات موردنیاز مردم مانند مسجد، مدرسه، امکانات رفاهی و تفریحی در نظر گرفته‌شده است و می‌توان این ناحیه را با توجه به نوع طراحی فضاهای شهری با عنوان پروژه ای محله محور یاد کرد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه مراسم افتتاح ۵۰۰۶ واحد مسکن مهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روند اجرایی و بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر در مهرگان نسبت به سایر پروژه‌ها مناسب است و می‌توان گفت این پروژه‌ از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در کل کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: در کل کشور از مجموع ۲میلیون و ۲۱۵هزار واحد، ۱میلیون و ۹۱۵هزار واحد به اتمام رسیده وامروزباافتتاح ۵هزارو ۶ واحددراستانقزوین،تعداد ۱میلیونو ۷۲۵هزار واحد در کل کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرآبادی تصریح کرد: ۷۱۵هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده و امیدواریم مجموعه این طرح نیز تا پایان سال ۹۶ در کل کشور به پایان برسد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن خاطرنشان کرد: بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت تأمین خدمات زیربنایی مانند آب و برق و گاز و حمایت وزارت نیرو تا پایان سال ۲۵۰هزار واحد افتتاح خواهیم کرد.

این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: به منظور جلوگیری از افتتاح طرح های به شکل صوری، سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی تحویل واحدهای مسکن به متقاضیان قبل از بهره برداری از آنها بوده تا پیش از افتتاح موارد و مشکلات برطرف گردد. از سویی متقاضیانی که نیازمند این هستند که زودتر در خانه های خود ساکن شوند در انتظار مراسم افتتاح رسمی نمانند.

مجری ویژه پروژه مسکن مهر کشور اضافه کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی آن است که هیچ واحدی بدون تامین خدمات زیربنائی به مردم تحویل داده نشود و ما هم به طور جدی این مساله را به صورت بخشنامه به ادارات کل استان ها ابلاغ کرده ایم.

مهندس مهرآبادی در ادامه یادآور شد: دولت مصوبات خوبی را برای کمک به تأمین اعتبار خدمات زیربنایی گذرانده است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این مصوبه را تبدیل به پول کند.

نظر شما