شناسهٔ خبر: 26782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روند تصادفات در جنوب کرمان رو به کاهش است

جلسه جلسه شورای ایمنی راه‌ها جنوب استان کرمان با حضور اعضا ومدعوین در سالن جلسات اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و.شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره راه وشهرسازي استان كرمان راهداری در بخش ایمنی راه‌ها اعلام کرد: با جمع اقدامات انجام شده با همکاری فرماندهی پلیس راه جنوب کرمان روند تصادفات در این حوزه رو به کاهش است.

وی همچنین برنامه‌ها واقدامات برنامه‌ریزی شده در سال 95 اداره کل راه وشهر سازی جنوب استان کرمان را تشریح کرد.

در ادامه سرهنگ آبکار فرمانده پلیس راه ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل راه وشهر سازی جنوب کرمان اقدامات انجام شده توسط پلیس راه جنوب در جهت کاهش تصادفات را بیان کرد و آمادگی خود را جهت همکاری با عوامل راهداری در این راستا اعلام کرد .

همچنین مهندس رئیسی کارشناس فنی حمل و نقل و پایانه‌ها جنوب استان کرمان نیز در رابطه با نصب دوربین کنترل سرعت در جنوب کرمان ، ساخت پل‌های عابر پیاده و دستگاه تردد شمار گزارشی ارائه نمود.

در پایان جلسه مقرر شد که یک کارگروه جهت شناسنامه دار نمودن تابلوهای  سطح حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان با حضور روسای ادارات راه و شهر سازی شهرستان‌ها و نماینده اداره کل حمل و نقل جنوب استان کرمان تشکیل شود همچنین این کار گروه بایستی از پروژه‌های راهسازی و راهداری بازدید و در رابطه با ایمن‌سازی کار گاه‌ها تذکر لازم به پیمانکاران داده شود .

نظر شما