شناسهٔ خبر: 26783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان خبر داد

افتتاح بیمارستان قلعه گنج توسط وزیر بهداشت/ بازدید از بیمارستان آماده تحویل رودبار جنوب

بازدید بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان با حضور وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی استان كرمان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان نیز در این آئین گفت: ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی قلعه گنج با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ۹۵ میلیارد ریال هزینه در برداشت.

وی افزود: برای این بیمارستان ۴۵۰متر مربع ساختمان‌های جنبی و۱۲۰۰۰متر مربع محوطه سازی شده است. در اين افتتاح بیمارستان قلعه‌گنج استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند.

 محمد ساردویی گفت: این طرح چندین سال هیچ پیشرفتی نداشت که خوشبختانه با پیگیری مسئولان استان و کشوری امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه استاندار کرمان در ادامه سفر امروز خود به شهرستان‌های جنوب استان از بیمارستان شهرستان رودبارجنوب که آماده تحویل است نیز بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در این بازدید گفت: مساحت این بیمارستان ۲۴ تختخوابی سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است که با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: برای این بیمارستان ۴۵۰متر مربع ساختمان‌های جنبی و۱۲هزار متر مربع محوطه سازی شده است. همچنین از بیمارستان شهرستان عنبرآباد بازدید کردند.

محمد ساردوئی مدیر کل راه وشهر سازی جنوب کرمان گفت : مساحت این بیمارستان ۹۶تختخوابی ۱۱۴۴۷متر مربع در حال اجرا می‌باشد که تاکنون ۴۰ در صد از اسکلت بیمارستان اجراشده است و برای تکمیل کامل این بیمارستان اعتباری بالغ بر ۴۳۰میلیارد ریال مورد نیاز است .

نظر شما