شناسهٔ خبر: 26885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت هفته دولت،

افتتاح پروژه راهسازی در شهرستان تاکستان قزوین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال

افتتاح همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور جمعی از مدیران و مسئولین دو پروژه حوزه ساخت و توسعه راه‌ها، پروژه راهسازی در شهرستان تاکستان استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: بهسازی و اجرای روکش آسفالت سه راهی شامی شاپ – ضیاءآباد با هزینه ۳۰ میلیارد ریال یکی از این پروژه‌ها است.

مانی فر با بیان اینکه طول این پروژه ۷ کیلومتر بوده افزود: محور سه راهی شامی شاپ به ضیاآباد در چند راهی بین شهرهای زنجان، همدان، بویین زهرا و قزوین قرار داشته و ترافیک قابل توجهی را از خود عبور می‌دهد.

وی همچنین یاد آور شد یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت در حوزه شهرستان تاکستان؛ تعریض و بهسازی محور اک – اسفرورین است که به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با حضور فرماندار شهرستان تاکستان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی به بهره‌برداری رسیده است.

رییس اداره راه و شهرسازی تاکستان نیز در مراسم افتتاح روکش آسفالت شامی شاپ به ضیاآباد گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط همکاران این پروژه امروز با حضور مسئولین به بهره‌برداری رسید.

رحمانی با اشاره به نقش موثر افتتاح این پروژه در افزایش سطح ایمنی و تسهیل در عبور افزود: این محور به طول ۸ کیلومتر درزگیری شده و سپس هفت کیلومتر آن لکه تراشی، لکه گیری رگلاژی و و در انتها روکش آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: برای انجام این پروژه ۴۰۰۰۰ متر مربع درزگیری و ۳۹۰۰۰ مترمربع لکه تراشی صورت گرفته است.

رحمانی اضافه کرد: حجم مجموعه آسفالت بکار رفته در این پروژه به صورت لایه‌های بیندر و توپکا ۱۳۶۰۰ تن است.

نظر شما