شناسهٔ خبر: 26941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی خراسان شمالی،

سفر ۳ معاون وزیر راه و شهرسازی به خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از سفر ۳ معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های این اداره کل در این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم گفت: به لطف خداوند متعال، توفیق ارائه خدمتی دیگر به هموطنان شریف استان به دستان تلاشگران و خادمان نظام جمهوری اسلامی در استان ، شاهد ۳۵ کیلومتر افتتاح باند دوم محور بجنورد به جنگل گلستان خواهیم بود.

وی افزود: این ۳۵ کیلومتربه دستان توانمند دکتر نوبخت، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استاندار معزز استان و دکتر نورزاد، معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همچنین مهندس کشاورزیان، معاون محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز یکشنبه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین گفت: دراین هفته سفر دکتر علیزاده معاون محترم وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور به منظور بازدید از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان صورت خواهد گرفت.

نظر شما