شناسهٔ خبر: 27063 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست دوم نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های فکری در معماری

پوستر نشست دوم نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های فکری در معماری به عنوان دویست و شانزدهمین گفتمان هنر و معماری در موزه هنرهای امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و شانزدهیمن گفتمان هنر و معماری که توسط انجمن مفاخر معماری ایران تدارک دیده شده در نشست روز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه خود، نشست دوم موضوع نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های فکری در معماری را برگزار می‌کند.

در نشست دوم نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های‌فکری در معماری، درنا لطفی و سارا کلانتری سخنرانی خواهند کرد. این نشست روز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه ۹۵ در موزه هنرهای‌دینی امام علی (ع) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی خیابان ولی‌عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می‌شود و حضور علاقمندان در این نشست آزاد است.  

گفتنی است نشست اول نظریه‌پردازان و نقد جریان‌های فکری در معماری در دویست و هشتمین نشست و ۹ تیرماه برگزار شد که در آن نشست سعید گلستانی و امیرحسین حاجی‌زاده سخنرانی کردند.

نشست دویست و پانزدهم این انجمن نیز به موضوع تحلیل معماری پایدار در نشست بازنگری اثر پنهان با نگاهی به معماری بومی نوار ساحلی خلیج‌فارس اختصاص داشت. /

نظر شما