شناسهٔ خبر: 27123 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جشنواره شهید رجایی صورت گرفت

کسب رتبه برتر عملکرد دستگاه‌های دولتی توسط وزارت راه و شهرسازی/ تقدیر از سازمان‌های بنادر و دریانوردی و ملی و مسکن/ قدردانی روحانی از آخوندی

تقدیر از وزیر وزارت راه و شهرسازی در جشنواره شهید رجایی از سوی رییس جمهوری به عنوان وزارتخانه برتر در حوزه شاخص‌های اختصاصی و عمومی در سال ۹۴ انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دیروز هشتم شهریورماه وزارت راه و شهرسازی در جشنواره شهید رجایی که با حضور رییس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد از نظر عملکرد و فعالیت‌های مربوط به این حوزه در سال ۹۴ رتبه برتر را کسب کرد.

سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این رابطه اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی در این جشنواره از نظر شاخص‌های اختصاصی و عمومی در سال ۹۴ رتبه برتر را کسب کرده و موفق به اخذ لوح تقدیر در این خصوص از رییس جمهوری محترم شد.

سید علایی در ادامه ضمن قدردانی از تمامی همکاران و دستگاه‌های زیرمجموعه در سراسر کشور که در این توفیق وزارت راه و شهرسازی دخیل بوده‌اند، گفت: در این جشنواره سازمان‌ بنادر و دریانوردی و همچنین سازمان ملی زمین و مسکن نیز به دلیل عملکرد مطلوب خود لوح تقدیر دریافت کردند.

متن لوح تقدیر:

جناب آقای دکتر آخوندی

وزیر محترم راه و شهرسازی

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از همت و تلاش ارزنده جناب‌عالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن وزارتخانه در راستای توسعه و اعتلای کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال ۹۵ تشکر و قدردانی می‌نمایم. توفیق روزافزون شما و کارکنان شریف آن وزارتخانه را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

حسن روحانی

 

نظر شما