شناسهٔ خبر: 27154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه راه‌های کردستان

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در نشست مشترک با انجمن پیمانکاران حوزه راه گفت: تمام تلاش ما این است که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه راه‌های کردستان استفاده کنیم و در این خصوص اولویت ما استفاده از پیمانکاران بومی استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، شهرام ملکی با اشاره به اینکه هم اندیشی و تعامل متقابل وبررسی مشکلات پیش روی توسعه و ارائه راهکارهایی به منظور رفع موانع از جمله اهداف تشکیل جلسات است گفت: همه ما یک هدف واحد که آنهم ارتقای شاخص راه دراستان است را دنبال می‌کنیم.

 وی ادامه داد: هرچه ارتباط بین ما در حوزه‌های مختلف نزدیکتر باشد در پیشبرد امور موفق‌تر خواهیم بود.

ملکی ادامه داد: تاکنون سه جلسه اختصاصی با شخص وزیر محترم راه وشهرسازی داشته‌ام و مشکلات را‌ه‌های کردستان را با ایشان مرور کرده و آقای وزیر ومعاونین اشراف دارند که راه‌های کردستان چه وضعیتی دارد و استان ما در بحث برخورداری از راه مناسب جزو استان‌های آخر است.

ملکی گفت: تمام تلاش ما این است که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه راه‌های کردستان استفاده کنیم و در این خصوص اولویت ما استفاده از پیمانکاران بومی استان است.

در ادامه این جلسه پیمانکاران حاضر به بیان مشکلات حوزه کاری خود از جمله عدم اختصاص اعتبار لازم، عدم ثبت مطالبات در سامانه، مشکلات حقوقی قراردادها، مشکلات مربوط به بیمه و معارض موجود در راه‌ها، امورمالیاتی و ارزش افزوده را از جمله مهمترین مشکلات برشمرده و خواستار مساعدت اداره کل در راستای رفع مشکلات شدند.

نظر شما