شناسهٔ خبر: 27279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور فعال اداره کل راه وشهر سازی جنوب کرمان در نمایشگاه دستاوردها وعملکرد دولت تدبیر و امید

محمدساردویی درنمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم که روز گذشته به کارخود پایان داد،‌بیش از دهها مورد از خدمات در حال ارائه به هموطنان جنوب استان در حوزه راه و شهر سازی جنوب استان کرمان در غرفه ویژه این اداره کل در معرض بازدید کنندگان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردوئی، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم  ۱۰شهریور در پارک مادر کرمان به کار خود پایان داد.

وی افزود: دراین نمایشگاه ۲۴۳ غرفه برپا شده بود و بیش از ده‌ها مورد از خدمات در حال ارائه به هموطنان جنوب استان در حوزه راه و شهر سازی جنوب استان کرمان در غرفه ویژه این اداره کل در معرض بازدید کنندگان قرار داده شد.

ساردوئی گفت:  همچنین بخشی از پیشرفت‌ها‌ی مهندسی و نوآوری‌های حین عملیات راهداری و راهسازی در قالب پخش فیلم‌، تراکت‌، بروشور  و سایر اقلام تبلیغاتی به نمایش عموم در آمده است.

وی ادامه داد: در روزهای برگزاری نمایشگاه استاندار و جمعی از مسئولین استانی از غرفه اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان بازدید و از اقدامات انجام شده در این حوزه تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما