شناسهٔ خبر: 27297 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نزدیکی اتوبان ستاری تهران اتفاق افتاد؛

آخرین وضعیت نشست زمین و ریزش تونل مترو در خیابان پیامبر/ تخلیه مجتمع تجاری کوروش/ سقوط یک خودرو در گودال

نشست زمین ظهر امروز در غرب تهران و در نزدیکی مجتمع کورش تونل مترویی که در حال احداث بود، نشست کرد و همین موضوع باعث ریزش کف خیابان، باز شدن زمین و سقوط دو خودرو به داخل این حفره شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ظهر امروز در غرب تهران و در نزدیکی مجتمع کورش تونل مترویی که در حال احداث بود، نشست کرد و همین موضوع باعث ریزش کف خیابان، باز شدن زمین و سقوط دو خودرو به داخل این حفره شد. بر اساس گفته‌های شاهدان عینی خودروها به داخل نیفتاده‌اند، اما مسافران آنها به درون این حفره سقوط کرده‌اند. هم اکنون چندین خودروی آتش نشانی در این منطقه در پی نجات جان افراد در خطر هستند و خیابان پیامبر مرکزی نزدیک اتوبان ستاری به طور کامل بسته شده است.

درحال حاضر خودروهای امدادی در محل حضور دارند و گاز منطقه قطع شده است. همچنین ماموران چند ایستگاه آتش نشانی نیز در محل درحال فعالیت بوده و مجتمع تجاری کوروش درحال تخلیه توسط ماموران است.

بنابر این گزارش، در این منطقه بیش از یک سال است که عملیات ساخت تونل مترو انجام می‌شود. بر اساس گفته‌های کارگران مترو که به سرعت پس از حادثه از تونل خارج شدند، تونل نشست کرده و همین موضوع باعث شده تا بخشی از خیابان پیامبر مرکزی دهان باز کرده و حفره‌ای در آن ایجاد شود. در این حین یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به داخل حفره فرو رفته و یک دستگاه پراید نیز در حال سقوط بوده که با تلاش افراد حاظر در محل این اتفاق نیفتاده است.

عباسی سخنگوی اورژانس تهران گفت: در حادثه فرونشست زمین در خیابان پیامبر تنها راننده یک خودرو ۲۰۶ مصدوم شده که به بیمارستان منقل گشته است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه کسی کشته نشده است.

شبکه خبر نیز اعلام کرد، در خیابان پیامبر مرکزی نزدیک مرکز تجاری کوروش به دلیل نشست زمین گودالی با عمق حدود ۳متر ایجاد شده که یک دستگاه خودروپژو در داخل گودال افتاد و یک دستگاه پراید هم در آستانه افتادن مهار شد.

این مساله باعث ترافیک سنگینی در بزرگراه ستاری و خیابان های اطراف شده است.

 خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جدی جرحی و یا فوتی نداشت و تنها دو نفر کمی آسیب دیدند که سرپایی مداوا شدند.

به دنبال این اتفاق لوله گاز در این قسمت شکسته که عوامل ذی صلاح مشغول رفع مشکل هستند.در حال حاضر مکان با محصورسازی ایمن سازی شده است.

نظر شما