شناسهٔ خبر: 2732 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری انجام شد:

رونمایی از پورتال اینترنتی جدید مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در حاشیه همایش پژوهش و فناوری که صبح ديروز، دوشنبه ۲۴ آذرماه در مرکز تحقیقات راه‌، مسکن و شهرسازی برگزار شد، ضمن رونمایی از پورتال اینترنتی جدید مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های تحقیقاتی نيز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دوشنبه ۲۴ آذرماه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مرکز تحقیقات راه‌، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم علیرضا جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی کشور، محسن پورسیدآقایی، مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سیدحسین میرشفیع معاون راه‌ روستایی، پیروز حناچی، معاون شهرسازی و معماری، محمد شکرچی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سعید معیدفر مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی، سودابه احسانی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و ... حضور داشتند.

سعید بختیاری، معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این مراسم با بیان این‌که مراکز تحقیقاتی دولتی در دنیا نقش مهمی در حل مشکلات و پیشرفت کشورها دارند اظهار کرد: حتی در کشورهایی که اقتصادی خصوصی و سرمایه‌گذاری دارند، تمرکز ویژه‌ای بر مرکز تحقیقات دولتی وجود دارد.

وی افزود: بزرگترین نیاز تحقیقات در بخش حمل و نقل و مسکن و شهرسازی، توسعه آزمایشگاه‌ها است. البته مقررات، آئین‌نامه‌ها و سیستم‌های نظارتی نیز باید مورد توجه قرار داد.

رونمایی از پورتال اینترنتی جدید مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و معرفی سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های تحقیقاتی در این مراسم انجام شد. همچنین در ادامه از پژوهشگران برتر در حوزه‌های "حمل و نقل" و "مسکن و شهرسازی" تقدیر به عمل آمد که می‌توان به نام‌هایی چون جعفر صبحانی، نادر خواجه احمد عطاری، عطا آقایی آرایی، غزال راهب و محمدرضا احدی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مجتبی عباسی قربانی از آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، مجید روستا از شرکت عمران و بهسازی شهری، فرزانه شرف بافی، آرش خدایی و کوروش سلیمانی از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، رئوف عباسی، مجید دالایی و بختیاری از شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد مهدوی، بهرام شمالی‌پور، علی کیاپی و الهام پناهی از سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا افخم از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علی‌اصغر حاجی محمدی از شرکت فرودگاه‌های کشور، هاجر فخاریان از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، امیر نجفی از اداره راه و شهرسازی استان همدان، بهار نوکار و زهرا دژبرد از اداره راه و شهرسازی یزد، نسیم داعی از اداره راه و شهرسازی قزوین، محسن عادلی و سمیه کاظم‌پناه از اداره راه و شهرسازی گیلان، اعظم افشارپناه از معاونت مسکن و شهرسازی، سرهنگ رحیم رزاق آقایی از ناجا، علی‌اکبر معین‌فر، علی‌اصغر اردکانیان، علی نورزاد، محمد جعفر اکرام جعفری، دیار عزیزی و مریم لطفی اشاره کرد./

نظر شما