شناسهٔ خبر: 27431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه کمیته ایمنی راه‌های استان:

۷۵۰۰ کیلومتر خط کشی و ۵۰ کیلومتر نیوجرسی در راه‌های استان قزوین طی ۳ سال گذشته

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه کمیته ایمنی راه‌های استان گفت: در تمامی راه‌های استان همواره فعالیت‌های راهسازی در کنار اقدامات راهداری و مرمت و بهسازی راه‌ها در حال انجام بوده و در این راستا برای افزایش هر چه بیشتر ایمنی راه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مانی فر در جلسه کمیته ایمنی راه‌های استان گفت: مجموعه راه و شهرسازی همواره تلاش خود را کرده تا تا با حداکثر امکانات موجود و برغم شرایط اقتصادی نامناسب و کمبود منابع و همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بتواند بیشترین خدمات را به شهروندان عزیز ارائه دهد.

دبیر کمیته ایمنی راه‌های استان بیان داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و خدمات جاری ما در حوزه‌های مختلف راهداری به صورت امانی توسط اداره ماشین آلات انجام می‌شود.

 مانی فر با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی تمام تلاش وتوان خود را به کار گرفته تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها حداکثر ایمنی را داشته باشیم، گفت: در راه‌های اصلی ما، همواره فعالیت‌های راهسازی در کنار راهداری و مرمت و بهسازی راه‌ها به طور همزمان در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: همزمان با هفته دولت در حوزه راه‌های روستایی نیز شاهد بهره برداری از محورهای احداث شده در این حوزه بوده‌ایم.

مانی فر گفت: در طی سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه نگهداری و احداث راه‌های استان هزینه شده است که این رقم برابر با کل اعتبارات استان است.

رییس شورای حمل و نقل استان اضافه کرد: در این سه سال بالغ بر ۷۵۰۰ کیلومتر خط کشی و همچنین۵۰ کیلومتر نیوجرسی در کلیه راه‌های استان انجام شده که این نیوجرسی‌ها دارای حداکثر میزان ایمنی بوده و با برداشتن گارد ریل‌ها توانسته‌ایم ایمن سازی راه‌های اصلی و فرعی استان را رقم بزنیم.

دبیر کمیته ایمنی راه‌های استان ضمن قدردانی از تلاش و هکماری دستگاه‌های امداد رسان و خدمت رسان جاده‌ای در استان گفت: امیدوارم با افزایش هر چه بیشتر همکاری به ویژه با همکاران پلیس راه قدم به قدم محورهای مواصلاتی بتوانیم با رفع موانع و مشکلات احتمالی شاهد افزایش هر چه بیشتر سطح خدمات ارایه شده در طول راه‌های استان باشیم.

نظر شما