شناسهٔ خبر: 27487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد خبر داد:

آزادسازی ۲۲ کیلومتر حریم راه در محورهای شهرستان اسدآباد همدان

ساسان رستمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد در استان همدان از آزادسازی ۲۲ کیلومتر حریم در محور آقاجانبلاغی ـ دبراله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، ساسان رستمی در خصوص عملکرد و اقدامات راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد در مردادماه امسال گفت: ۲۲ کیلومتر آزادسازی حریم در محور آقاجا نبلاغی ـ دیراله و روکش دو کیلومتر راه شریانی و ۱.۵ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی در گردنه اسدآباد و لک‌لک به کنگاور در یک ماهه گذشته انجام شده است.

وی در خصوص عملکرد این اداره در راه‌های شریانی اصلی شهرستان افزود: در مردادماه امسال تعمیر ۹۲ عدد و نصب ۴۵ عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی در بزرگراه‌های شهرستان اسدآباد صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعمیر پنج و نصب ۶  شاخه گاردریل در مردادماه در حوزه راهداری انجام شده است، ادامه داد: نصب ۱۷ و تعمیر ۱۲۰ عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی در محورهای آجین- کنگاور، سنقر- کلیایی، لک‌لک - سمیران و محور داشیلاغ نیز انجام شده است.

وی گفت: رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته ۲۲ کیلومتر راه شریانی، ۱۶ کیلومتر راه فرعی و ۸ کیلومتر راه روستایی در بزرگراه و گردنه اسدآباد و محور سمیران به قوچ تپه انجام شده است.

رستمی بیان کرد: در ۷۵۰ متر مربع راه شریانی، ۶۰۰ متر مربع راه فرعی و ۸۰۰ متر مربع راه روستایی در محورهای آجین- داشبلاغ - قوچ تپه به دوبراله اقداماتی همچون لکه‌گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی‌متر صورت گرفته است.

وی افزود: در یک ماهه گذشته همچنین درزگیری راه‌های آسفالته به طول یک هزار و ۶۰۰ متر راه شریانی، ۹۰۰ متر راه فرعی و ۴۰۰ متر راه روستایی در محور آجین به کلیایی ـ داشبلاغ و گردنه و بزرگراه اسدآباد انجام و شیب شیروانی ۶ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در راه سوتپه- دوبراله به داشبلاغ اصلاح شده است.

نظر شما