شناسهٔ خبر: 27521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در خراسان رضوی

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خراسان رضوی از رفع تصرف و آزادسازی ۱۱۸۶ مترمربع از اراضی ملی در منطقه هاشمیه مشهد مقدس خبر داد، این در حالیست که به گفته رییس راه و شهرسازی گناباد، ۱۲ هزار و ۶۲۴ مترمربع اراضی دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان گناباد رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ کیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبر افزود: تصرف اراضی ملی و دولتی یک اقدام خلاف قانون است که سلامت جامعه و منابع پایه کشور را با تهدیدهای جدی مواجه کرده است که با متخلفان با حمایت دستگاه قضایی با جدیت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای مقابله به این پدیده شوم، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خراسان رضوی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، طی هفته گذشته میزان ۱۱۸۶ متر مربع از اراضی ملی را که در تصرف متخلفان و سودجویان بود آزادسازی و رفع تصرف کرده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خراسان رضوی بیان کرد: یگان حفاظت سازمان ملی با تلاش شبانه‌روزی و گشت‌زنی مداوم، جهت حفظ و حراست از اراضی و املاک دولتی با همکاری پرسنل حقوقی اداره راه و شهرسازی آماده هرگونه برخورد با متجاوزان و متصرفان اراضی ملی می باشد.

همچنین محمدحسین ضیایی کلات رییس راه و شهرسازی گناباد افزود: تصرف اراضی ملی و دولتی یک اقدام خلاف قانون است که سلامت جامعه و منابع پایه کشور را با تهدیدهای جدی مواجه کرده است که با متخلفان با حمایت دستگاه قضایی با جدیت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای مقابله به همین پدیده شوم، اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، طی دو هفته گذشته میزان ۱۲ هزار و ۶۲۴ مترمربع از اراضی ملی را که در تصرف متخلفان و سودجویان بود آزادسازی و رفع تصرف کرده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد گفت: در این شهرستان یگان حفاظت اراضی با تلاش شبانه‌روزی و گشت‌زنی مداوم، جهت حفظ و حراست از اراضی و املاک دولتی با همکاری پرسنل حقوقی اداره راه و شهرسازی آماده هرگونه برخورد با متجاوزان و متصرفان اراضی ملی است.

نظر شما