شناسهٔ خبر: 27531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از محور باند دوم بزرگراه علی آباد – عنبرآباد در کرمان جنوبی

بازدید مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با حضور کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امینی روش فرماندار جیرفت و جمعی از مسئولین از محورباند دوم بزرگراه علی آباد –عنبرآباد بازدید کرده و روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، عباس ثمره مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با حضور کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،امینی روش فرماندار جیرفت و جمعی از مسئولین از محورباند دوم بزرگراه علی آباد –عنبرآباد بازدید کرده و روند اجرایی این پروژه را  از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.  

لازم به ذکر است که طول کل این محور ۷/۵ کیلومتر است که تاکنون ۵/۶ کیلومتر آن با اعتبار ۵ میلیارد تومان آسفالت و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آقای کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی طی بازدید روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی را رضایت بخش اعلام کرد.

ثمره مدیریت ساخت توسعه راه‌ها افزود: جهت تکمیل این پروژه به اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است که در صورت تامین ، این اداره نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.

همچنین با توجه به ترافیک عبوری و حمل و نقل محصولات کشاورزی نیاز است که باند دوم آن تکمیل شود.

نظر شما