شناسهٔ خبر: 27576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر خبر داد:

آسفالت رگلاژی ۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی حوزه استحفاظی ملایر در استان همدان

جواد نگاه داری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر استان همدان از آسفالت رگلاژی ۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی در محور همدان - ملایر، ملایر - اراک در ظرف یک ماه گذشته در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری در خصوص اقدامات راهداری اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر گفت: رگلاژ ۹/۵ کیلومتر راه‌های روستایی در جاده کشتارگاه (محور همدان) کنارگذر حاجی‌آباد – کوسج خلیل به شهرک شوشاب جاده گلدسته در مردادماه امسال انجام شده است.

وی افزود: ۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی در محور همدان - ملایر، ملایر - اراک ظرف یک ماه گذشته آسفالت رگلاژی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر ادامه داد: چهار تقاطع فرعی و اصلی در رمپ ورودی بیغش (محور اراک) و ورودی روستای بهاره از محور اصلی ورودی روستای واشان از محور ورودی محمودآباد و قیرزدگی در یک‌هزار و ۴۰۰ مترمربع در محور آوزمان(حسین‌آباد) و محور ملایر - همدان اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵۰ عدد تابلوهای اخطاری، انتظامی و مسیرنما در رمپ‌های ورودی و خروجی پل تقاطع بهشت هاجر، محور همدان - برجرد و جاده خنداب تعمیر و نصب شده است، گفت: چهار مترمربع تابلوی اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان و ۵۲ شاخه گاردریل و حفاظ پل‌ها در پیچ میرمیشان و ۳۶ متر هندریل پل روستای محمود‌آباد تهیه و نصب شده است.

نگاهداری تصریح کرد: ساخت پل فلزی برای کنارگذر حاجی‌آباد به طول ۱۰ متر و اصلاح شیب شیروانی و نقاط پرتگاهی ۱۰ هزار و ۸۰۰ مترمکعب نیز در حوزه راه شهرستان ملایر انجام شده است.

وی بیان کرد: راه روستایی واشان به طول ۲ هزار و ۴۰۰ مترمکعب و جاده گلدسته به طول ۸ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در مردادماه امسال اصلاح و تعریض شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر در خصوص تسطیح راه‌های آسفالته شهرستان ملایر یادآور شد: دو کیلومتر راه شریانی و هفت کیلومتر راه روستایی در محور اراک - محمودآباد - ورچق تسطیح و شانه‌سازی راه‌های آسفالته به میزان ۲ کیلومتر راه شریانی و ۱۸ کیلومتر راه روستایی در محور روستایی واشان و شانه‌سازی محور اراک(بهشت هاجر) و محور روستایی گلدسته منگاوی نیز انجام شده است.

نظر شما