شناسهٔ خبر: 27578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هشدار به مسافران خراسان شمالی از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها

باران مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به ورود سامانه بارشی از مسافران و هم استانی‌های محترم خواست تا از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و رفتن به ارتفاعات اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیانگر جو ناپایداری در استان است که وزش باد شدید، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق (با احتمال تگرگ) و روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به احتمال تشدید بارش‌ها طی امروز بعدازظهر تا صبح پنج شنبه همراه با باد شدید به ویژه در نوار شمالی، مرکزی و جاده‌های منتهی به استان گلستان ، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای ، جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر قابل انتظار است، بنابراین از مسافران و شهروندان این استان که به نقاط مختلف تفریحی و حاشیه رودخانه‌ها سفر می‌کنند توصیه می‌شود تا از اقامت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مشتری بیان کرد: به رانندگان عبوری از سطح استان توصیه می‌شود نكات ایمنی را رعایت كنند و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاكید كرد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مدیریت راه‌های استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

نظر شما