شناسهٔ خبر: 27695 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری استان همدان خبر داد:

برگزاری همایش و دوره آموزشی بازآفرینی شهری پایدار در شهر نهاوند استان همدان

محمدرضا قرایی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری استان همدان از برگزاری همایش و دوره آموزشی بازآفرینی شهری پایدار در شهر نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا قرائی عنوان کرد: این همایش با موضوع بازآفرینی شهری، سیاست‌ها و برنامه با تاکید بر شبکه سازی و مشارکت نقش آفرینان در روز چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) یا ارشاد اسلامی شهر نهاوند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانان و اساتید مدعو در این همایش دکتر ایزدی معاون وزیر راه وشهرسازی، دکتر محسن حبیبی و دکتر اسداله نقدی از اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه بوعلی سینا همدان هستند.

وی یادآورشد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی اعضاء ستاد بازآفرینی شهری (روسای ادرارات شهرستان نهاوند)، کارشناسان حوزه بازآفرینی با برنامه‌ها و سیاست‌های دولت و نحوه و روند همکاری و مشارکت همه در احیاء، بهسازی ، نوسازی و بازآفرینی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری شهرستان نهاوند از جمله بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی است.

قرائی در پایان گفت: امید است در پایان همایش با بیانات خوب اساتید مدعو و با حضور مدیران و روسای ادارات شهرستان نهاوند بتوانیم گام‌های مثبتی در حل مشکل محدوده‌های بازآفرینی شهرنهاوند بدست آید.

نظر شما