شناسهٔ خبر: 27698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی خواف خبر داد:

اجرای روکش آسفالت گرم دو راه روستایی در خواف خراسان رضوی

سعید محمودزاده رییس اداره راه و شهرسازی خواف خراسان رضوی از اجرای روکش آسفالت گرم قسمتی از محور خواف- رشتخوار داخل روستای سلمان- خلیل‌آباد و روکش آسفالت راه روستایی احمدآباد - خیرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سعید محمودزاده با اعلام این خبر افزود: راه روستایی سلمان - خلیل‌آباد قسمتی از محور اصلی خواف - تربت‌حیدریه بوده و دارای حجم بالای تردد وسایل نقلیه است که بر این اساس روکش آسفالت این مسیر به طول یک هزار و ۳۵۰ متر و همچنین روکش آسفالت راه روستایی احمدآباد - خیرآباد نیز به طول ۱۲۰۰ متر انجام شد.

وی گفت: اجرای روکش آسفالت محورهای مذکور از محل قیر مشارکتی و با استفاده از توان اجرایی اداره راه و شهرسازی شهرستان خواف و مشارکت دهیاری‌های سلمان و احمدآباد انجام شد.

رییس اداره راه و شهرسازی خواف افزود: اجرای عملیات روکش آسفالت روستای سلمان - خلیل‌آباد به طول یک هزار و ۳۵۰ متر با عرض ۸ متر و ضخامت ۳ سانتی‌متر، با صرف بیش از ۸۰۰ تن آسفالت گرم از نوع بیندر ۱۹-۰ و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شده است.

وی بیان کرد: اجرای آسفالت روستای احمدآباد - خیرآباد نیز به طول ۱۲۰۰ متر، در عرض ۵.۵ متر و به ضخامت ۳ سانتی متر و با مصرف بیش از ۵۰۰ تن آسفالت گرم و با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیون ریال انجام شده است.

نظر شما