شناسهٔ خبر: 27719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد خبر داد:

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در محمودآباد استان مازندران

محسن غفاري رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد گفت: در ماه اخیر پنج كیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، محسن غفاری گفت: محمودآباد به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب ، ساحلی بودن و وجود جنگل‌های انبوه و ... همواره یكی از نقاط مستعد جهت جذب گردشگر محسوب شده و این در حالی است كه می‌توان با ایجاد راه‌های روستایی ایمن و مناسب در شهرستان گردشگران زیادی را جذب منطقه كرد.

وی تصریح کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یك رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد كرد و از جمله اهدافی كه این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌كند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

غفاری افزود: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات بهسازی و آسفالت در سطح محورهای روستایی این شهرستان در تمامی بخش‌ها با شتاب در دست اجراست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمود آباد عنوان کرد: اجرای عملیات بهسازی و روكش آسفالت در محورهای روستایی میرده ، حربده ، كلوده ، ترسیاب و اهلم یه طول پنج كیلومتر از جمله این اقدامات است.

وی در ادامه به مشاركت مردمی در خصوص بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: آسفالت محورهای مذكور از جمله محورهای بوده كه با مشاركت مردمی به اجرا در آمد.

غفاری افزود: از ۷۸۴۶ كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۱۶۹ كیلومتر در شهرستان محمود آباد واقع شده كه از این میزان ۷۸ درصد آسفالته است.

نظر شما