شناسهٔ خبر: 27748 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عابدزاده در بازديد از فرودگاه امام خمينی(ره):

سازمان هواپیمایی‌در‌مسیر تامین انتظارات مردم قرار گرفته است/ فرودگاه امام اولين مركز‌مورد قضاوت مسافران خارجی است

علی عابدزاده رئيس سازمان هواپيمايی کشوری در بازدید از فرودگاه امام‌خمينی(ره) و روند توسعه و پيشرفت فيزيكی ترمينال سلام اين فرودگاه، گفت: سازمان هواپیمایی در مسیر تامین انتظارات مردم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در اين بازديد كه معاون هوانوردی و امور بين الملل و جمعی از مديران كل اين سازمان رئيس سازمان را همراهی مي كردند نيز حضور داشتند از ترمينال سلام، ايرسايد، برج مراقبت، مخابرات هوانوردی، ايمني زمينی، الكترونيك و ناوبری هوايی بازديد به عمل آمد.

در اين ديدار رئيس سازمان هواپيمايی كشوری، مديران و كارشناسان بخش های مختلف فرودگاه از جمله عمليات، الكترونيك مخابرات و ايمنی زمينی نقطه نظرات كارشناسی خود را در زمينه های مختلف الزامات ارتقا حفظ ايمنی و توسعه فرودگاه به تفصيل بيان كردند.

 علی عابدزاده رئيس سازمان هواپيمايي كشوری نيز ضمن تقدير از اظهارنظرهای كارشناسی و بيان جايگاه فعلی هوانوردی كشور و لزوم هماهنگی و انسجام نيروهای مخلص صنعت به خصوص فرودگاه حضرت امام كه اولين مركز مورد قضاوت مسافران خارجی است تاكيد كردند.

رئيس سازمان هواپيمايی كشوری همچنين با بيان اينكه اداره صنعت حمل و نقل هوايی كشوری مستلزم روش و متد جديد است گفت: بحمدالله باور و توجه به اين صنعت به وجود آمده و همانطور كه در مساله آزادسازی نرخ بليت هواپيما و شبكه پروازی شاهد آن بوديد مراحل بعدی را در جهت تامين انتظارات مردم طی خواهيم كرد.

وي گفت: يقينا به حسب انجام وظيفه و به عنوان روش كارشناسانه نقطه نظرات شما نيز منتقل تا مورد استفاده قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بين الملل سازمان نيز با ابراز اميدواری و تاكيد بر اينكه يقينا حركت به سمت توسعه آغاز و همگان از جمله شركت های هواپيمايی و بخش های فرودگاهی از همه مهمتر اينكه عزم سازمان هواپيمايي كشوری در ايجاد فضای مناسب و حمايت جدی از بخش های مختلف صنعت به اين جزم است كه بار ديگر با عنايت خداوند و كمك مسئولان ارشد و مديران و كارشناسان صنعت بتوانيم با رفع مشكلات احتمالی رونق بايسته را به فرودگاه ها به خصوص فرودگاه حضرت امام (ره) به ارمغان آوريم.

نظر شما