شناسهٔ خبر: 27862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با کسب عنوان اتحادیه برتر ملی در سال ۹۵؛

تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل بار گلستان

مراسم دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به کسب عنوان اتحادیه برتر ملی در سال ۹۵ توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل بار استان گلستان با اهداء لوح تقدیری از خدمات این تشکل تعاونی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، لازم به ذکر است در مراسم یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر صاحب نظران و مسوولان کشوری در روز ۱۶ شهریور امسال برگزار شد از تعاونی‌های برتر تقدیر به عمل آمد.

حسینی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل بار گلستان گفت: در استان گلستان ۶۹ شرکت حمل‌ و نقل بار در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی داریم که از نظر کمی ۲۱ درصد آنها در بخش تعاون هستند.

وی افزود: ۲۰۰ نفر نیروی انسانی نیز در این تعاونی‌ها به‌ صورت مستقیم فعالیت کرده و دو هزار راننده سهام‌دار نیز در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ و نقل بار استان گلستان تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۳۶۱ راننده و چهار هزار نفر در مجموع زیر نظر اتحادیه حمل‌ ونقل بار استان گلستان هستند.

حسینی گفت: در بخش ناوگان نیز مجموعا هفت هزار و ۵۷۴ دستگاه فعال در استان داریم که چهار هزار دستگاه در بخش تعاون فعال هستند.

وی افزود: سهم ما از ناوگان در کشور ۲/۸ درصد و در واردات کالا در کشور ۱/۸ درصد است و ۲۷ درصد از بخش حمل‌ و نقل استان گلستان را به خود اختصاص داده‌ایم.

نظر شما