شناسهٔ خبر: 27863 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سعید غفوری مطرح کرد:

تلاش، تعامل، همکاری عامل موفقیت و تحویل واحدهای مسکن مهر است

مسكن مهر پرديس مدیرعامل شهر جدید پردیس خواستار همکاری بیشتر مدیران شهرستان، جهت تسریع امور و تحویل فوری واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس سعید غفوری در جلسهای با حضور مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی؛ مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس؛ سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و کلیه مدیران شهرستان و استان در محل فرمانداری پردیس برگزار شد.

سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در حوزه‌های ساخت بنا، تأسیسات زیربنایی و روبنایی، پاره‌ای از مشکلات فراروی شرکت عمران و مجموعه مدیریتی شهرستان را در به سرانجام رساندن پروژه مسکن مهر پردیس بیان کرد.

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر مدیران شهرستانی شد و ادامه داد بدون همکاری و همیاری مدیران امکان تحویل واحدها وجود ندارد، ما باید کاری را انجام دهیم تا دعای خیر مردم بدرقه مان باشد.

حیدری فرماندار پردیس در ادامه جلسه طی سخنانی: روند تحویل مسکن مهر را مثبت ارزیابی و از تمامی مدیران درخواست همکاری و تعامل نمود.

در ادامه ایشان از غفوری مدیرعامل عمران پردیس بابت تلاش در روند تسریع تحویل مسکن مهر تشکر و قدردانی کرد.

در پایان جلسه مصطفی کواکبیان نماینده مردم در خانه ملت پیرامون وظایف نمایندگان مجلس و عوامل تأثیرگذار در حکومت اسلامی به سخنرانی پرداخت و از کلیه مدیران درخواست کرد تا با همدلی، اقدام و عمل به اتمام کار نزدیک شویم.

بعد از اتمام جلسه بازدید میدانی با حضور کلیه مدیران از فازهای اجرایی مسکن مهر شهر جدید پردیس صورت گرفت./

نظر شما