شناسهٔ خبر: 27864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور خدمات رسانی به مسافران،

آمادگی كامل ۱۸۰ نیروی راهدار خراسان شمالی در روزهای پایانی تابستان

راهداری مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی از آمادگی كامل راهداران به منظور خدمات رسانی به مسافران در روزهای پایانی تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: راهداران خراسان شمالی در قالب ۱۳ گشت شبانه روزی راهداری و ۲۰ تیم خودرویی همراه با گشت نامحسوس پلیس راه، امنیت جاده‌ها را تامین می‌کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد سفرها در روزهای آخر تابستان و اعیاد پیش رو از هموطنان خواست تا در مسافرت‌ها همه نکات ایمنی را رعایت و به توصیه‌های نیروهای پلیس راه و راهداران مستقر در جاده‌ها توجه کنند.

مشتری از مسافرین عبوری از محورهای خراسان شمالی خواست: از ایستادن در کنار محورها به لحاظ ایمنی محور به جزء محدوده پارکینگ جدا خودداری نمایند.

وی يادآور شد: با توجه به مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان از سال ۱۳۹۳ دهه پایانی شهریور (۲۱ تا ۳۱شهریور) در تقویم خراسان شمالی دهه احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نامگذاری شده است.

بر اساس مصوبه ششمین کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های خراسان شمالی، همه فعالیت‌های کارگاهی راهسازی در محورهای مواصلاتی این استان از ۲۱ شهریور تا ۳ مهرماه تعطیل خواهد بود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با سامانه گویای ۱۴۱ و تلفن ۳۲۲۶۱۰۰۰ به صورت شبانه‌روزی آماده اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

استان خراسان شمالی در حدفاصل دو مقصد زیارتی و گردشگری مشهدالرضا (ع و استان‌های شمالی قرار دارد و سالانه میلیون‌ها مسافر برای رسیدن به این مناطق زیارتی و سیاحتی از این خطه عبور می‌کنند.

نظر شما