شناسهٔ خبر: 27883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر خبر داد:

اصلاح واریانت و شانه سازی سه راهی بروجرد در استان همدان

ایمن سازی با توجه به اهمیت ایمنی در محورهای مواصلاتی و با هدف کاهش خسارت‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای، اداره راه و شهرسازی ملایر اقدام به اصلاح پیچ و قوس سه راهی بروجرد نموده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری با اعلام این خبر افزود: اکیپ فنی و اجرایی این اداره به صورت مستمر، پیچ‌های خطرناک و نقاط پرتصادف را مورد مطالعه قرار داده و با برنامه ریزی اقدام به اصلاح این نقاط می‌نماید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر افزود: سه راهی بروجرد در انتهای حوزه استحفاظی راه‌های این اداره از نقاطی بود که به دلیل شکل هندسی و عدم وجود شانه مناسب مخاطراتی را برای مسافران در برداشت که به همت نیروهای این اداره اصلاح شد.

وی ادامه داد: حجم عملیات خاکی شامل شانه سازی،خاک ریزی،خاک برداری، آب پاشی و غلطک زنی حدود ۵۰۰ متر مکعب برآورد می‌شود که با هزینه‌ای معادل یک میلیارد ریال انجام شده است.

نگاهداری در پایان گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا می‌توان به نصب علائم و تابلوهای مسیرنما، دو دستگاه چراغ چشمک زن فلشی، نصب رفلکتور و مخروط‌های ایمنی اشاره کرد.

نظر شما