شناسهٔ خبر: 27923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دو خبر از آذربایجان شرقی

بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر شبستر/ آغاز عملیات پاک‌سازی پل‌ها و رفیوژهای میانی اسکو

مسکن مهر ایلام احمد اصغری مهرآبادی در جمع شماری از مسئولان شهری از پروژه‌های مسکن مهر شهرهای شبستر، صوفیان، تسوج و شرفخانه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان شرقی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی درطرح مسکن مهر از پروژه های مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید که ۲۳ شهریور انجام شد، احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر با همراهی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیرتوسعه منابع اداره کل راه وشهرسازی و سایر مسئولان شهری از پروژه‌های مسکن مهر شهرهای شبستر، صوفیان، تسوج و شرفخانه بازدید کردند.

در این بازدید مسئولان در جریان پیشرفت و تکمیل پروژه‌ها قرار گرفتند و در جریان امور و مشکلات موجود قرار گرفتند.

در عین حال علی شقاقی، رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو از شروع عملیات پاکسازی و تنظیف رفیوژهای میانی و پاک‌سازی پل‌های اسکو خبر داد و افزود: این عملیات از اول این هفته در محورهای اسکو- خسروشاه و جیرینگ شروع شده که هم اکنون نیز در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از رانندگان خصوصا کمپرسی‌های باری بدون توجه به قوانین ورعایت حقوق شهروندی دیگران و زیبایی و ایمنی جاده در بعضی محورهای روستایی و کنار جاده‌ها تخلیه بار می‌کنند که این امر نه منظره خوشایندی دارد و نه از لحاظ قانون مدنی و اجتماعی پسندیده است. در ضمن انتقال وپاکسازی این نخاله‌ها مستلزم ماشین‌آلات و دستگاه سنگین است که هزینه‌بر و زمان‌بر است.

شقاقی گفت: با فرمانداری اسکو و شهرستان‌های دیگر باید هماهنگی به عمل آید تا در این فقره فرهنگ ‌سازی و اطلاع‌رسانی جامع‌تری انجام شود.

نظر شما