شناسهٔ خبر: 27932 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان مطرح کرد؛

کاهش آلودگی‌هوا در شرق استان با احداث کنار گذر شرق اصفهان/ توجه بیشتر مسئولان به مناطق حاشیه‌نشین استان

سیدناصر موسوی‌لارگانی رئیس مجمع نمایندگان اصفهان احداث کنارگذر شرق اصفهان را در شرایطی که اصفهان نیز مانند تهران آلودگی هوا را دارد از اقدام های مهم قلمداد کرد و گفت: احداث کنارگذر شرق در استانی که آلودگی هوای بالایی دارد یکی از ضروریات است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدناصر موسوی‌لارگانی امروز (۲۵ شهریورماه) در مراسم عملیات اجرایی کنار گذر شرق اصفهان که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد گفت: هوای اصفهان مدت‌هاست آلوده‌تر از تهران است و این وضعیتی است که در طی سال ها برای آن اتفاق افتاده است. 

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان ادامه داد: احداث کنار گذر شرق در استانی که آلودگی هوای بالایی دارد یکی از ضروریات است.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان تصریح کرد: با احداث کنارگذرهایی در چهار جهت اصفهان، می‌توان از میزان کاهش آلودگی هوای استان تا حدودی کاست، چراکه آلودگی در هوای اصفهان رو به سوی بدتر شدن است.

مهر از قول موسوی لارگانی نوشت: وقتی از اصفهان سخن به میان می آید، تنها هتل عباسی و چهار باغ جزو این شهر نیست بلکه این شهر مناطق محروم زیادی نیز دارد که در زینبیه، شرق و خمینی‌شهر و غیره وجود دارد که باید مسئولان کشوری و دولتمردان از وضعیت این نواحی آگاه شوند.

موسوی لارگانی با اشاره به مراودات ایران و کشورهای دیگر و ظرفیت محدود هتل‌های اصفهان، تاکید کرد: عملیات اجرایی دو هتل اصفهان یکی از اقدامات بجاست و انتظار می‌رود تا سایر مشکلات استان نیز حل شوند./

نظر شما