شناسهٔ خبر: 27982 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در بندر بوشهر انجام شد:

عملیات امداد پزشکی به خدمه تانکر غیر ایرانی BLUE APRIL/ عملیات امداد و نجات دوبه در حال غرق در نزدیکی بندر عامری

قایق امداد نجات امداد پزشکی به خدمه تانکر غیر ایرانی BLUE APRIL در بندر بوشهر با موفقیت انجام شد، این در حالیست که عملیات امداد و نجات دوبه ماه رویان ۲ با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسین طالب نژاد رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی این اداره کل در این باره گفت: در پی اعلام اضطرار شناور یاد شده که از بندر حمریه در کشور امارات بسمت بندر بوشهر در حال تردد بود به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر، مبنی بر نیاز فوری پزشکی یکی از خدمه، بلافاصله هماهنگی لازم انجام و شناور هادی ۵ به موقعیت اعزام شد.

طالب نژاد افزود: با رسیدن هادی به موقعیت اعلام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، فرد بیمار از شناور تحویل گرفته شد و در اسکله بندر بوشهر تحویل عوامل اورژانس مستقر بروی اسکله شد.

وی همچنین در رابطه با عملیات امداد و نجات دوبه ماه رویان ۲ گفت: در پی اعلام اضطرار شناور ماه رویان ۲ به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمالا غرق شدن، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و ناجی ۲ همراه با پمپ تخلیه آب به محل اعزام شد.

طالب نژاد بیان کرد: با رسیدن ناجی ۲ به موقعیت اعلام شده، عملیات تخلیه آب از شناور آغاز شد و ناجی ۲ تا حصول اطمینان از رفع خطر، در کنار دوبه باقی ماند.

نظر شما